Tématem naší další schůzky je řízení dodavatelsko-odběratelských projektů, které jsou dnes velmi frekventované, a znalost jejich řízení je na trhu práce velmi často vyžadována. Jak se liší řízení projektů interních od těch dodavatelských? Co jsou si zákazníci schopni navymýšlet a na co by jste měli být při tomto modelu spolupráce připraveni? Nejen to se dozvíte, když přijdete. Těšit se rovněž můžete na malou case study z praxe.
Hostem schůzky bude pan Michal Holešovský - Provozní ředitel jedné z velkých pracovních divizí AutoContu. Náš speaker má zkušenosti s řízením velkých projektů u nejrůznějších skupin zákazníků. Na této schůzce se rovněž budete mít šanci dozvědět informace o možnostech pracovního uplatnění ve společnosti AutoCont a to mimo jiné přímo v projektovém týmu našeho řečníka.
Akce se uskuteční na VŠE v Praze v místnosti RB 211. Po schůzce se už tradičně se zájemci přesuneme do některé z blízkých hospůdek pokračovat v neformální diskuzi.
Svou účast můžete potvrdit v příslušné události na Facebooku.