Microsoft Office 365 je bezesporu mocný balík nástrojů, který je stále častěji nasazován ve firmách všech velikostí, ale i vzdělávacím a neziskovém sektoru. V SKPŘ jej pro týmovou kolaboraci a práci na projektech používáme už přes dva roky. Naučit se jej ale používat efektivně, zvolit ten správný nástroj pro specifický případ použití a vhodně ho nastavit - to už může může být výzva.
Chceš se dozvědět, s čím vším Ti Office 365 může pomoci při každodenní týmové práci? Tápeš v tom, kdy použít SharePoint, Groups, OneDrive, Yammer či OneNote a jaký je v těchto nástrojích vlastně rozdíl? Chceš se naučit přizpůsobovat týmové weby tak, aby lépe vyhovovali specifickým potřebám Tvého týmu? Nebo se chceš dozvědět, jaké nové možnosti se v Office 365 objeví v nejbližší budoucnosti?
Pokud ano, tak přijď na náš další workshop, který proběhne už 2. listopadu 2016 v místnosti RB 213 na VŠE! O své zkušenosti se přijde podělit Ing. Tomáš Regner, Project Manager ze společnosti Atlas Copco a jeden ze seniorních členů SKPŘ.
Na workshopu budeš mít také možnost si v demo prostředí vyzkoušet customizaci týmových webů na SharePointu a vytvořit si v několika krocích vlastní jednoduchou appku. Zájemci o vyzkoušení tedy NOTEBOOKY / TABLETY S SEBOU!
Svou účast můžeš potvrdit v příslušné události na Facebooku.
Těšíme se na viděnou!